vrijdag 25 november 2011

Best veel reacties maar nog steeds niet de eigenaar...

Wouw wat een toffe reacties krijg ik binnen!!! Hieronder een paar voorbeelden:

Niels (22): "Sorry. Geen tip. Maar je bent wel een held!"

Merel (23): "Een vriendin van mij is haar fiets in utrecht 'verloren'. Ze wil dus graag een nieuwe!"

Nikki (22): "Ik heb geen gouden tip voor je maar ik vind het wel goed dat je het doet. Mijn fiets is een maand geleden gejat in Utrecht en dat is toch flink klote als je daar achter komt als je naar huis wil.
Hopelijk ben je alweer een beetje van je blauwe plekken af."


Claire (28): "Ik heb geen gouden tip, maar vind het prachtig dat dit inmiddels ook in Amsterdam doorgedrongen is! Ben het helemaal met je eens, dronken fietsen is het domste wat je kan doen. Een kennis van mij is afgelopen zomer overleden, doordat ze dronken op de fiets stapte s'nachts en op de stoep viel. Goeie actie dus, dat je mensen even met de neus op de feiten drukt."



Naam *
Leeftijd *
E-mail Address: *
Gouden tip *
Ik beloof eerst na te denken over hoe ik veilig thuis kom voor ik op de fiets stap *
* RequiredCreate Email Forms

1 opmerking:

  1. Balen; zaterdagmiddag is dus mijn rode omafiets, met rieten krat voorop en voetstepjes voor mijn dochter achterop, gestolen uit het fietsenrek aan de oudegracht ter hoogte van de bioscoop.
    iemand heeft dus gewoon in de zaterdagmiddag drukte een slot staan mollen en fiets meegenomen.
    Daar sta je dan met je dochtertje; fiets weg en overal flyers met: sorry van je fiets.nl
    Dat is best wel cynisch

    BeantwoordenVerwijderen