maandag 28 november 2011

Nog steeds geen eigenaar.. tijd voor een winnaar?

Nou duizenden mensen hebben ondertussen mijn weblog bezocht wat natuurlijk super gaaf is.. Maar de eigenaar heeft zich niet gemeld. Superr jammer natuurlijk. Ik had graag mijn excuses aangeboden aan de eigenaar en een nieuwe fiets willen overhandigen. Ik ben bang dat dat er toch niet inzit.. Ik denk dat het tijd wordt om iemand uit te kiezen die mij het meest heeft geholpen met zoeken naar de rechtmatige eigenaar.. Iemand die ook belooft heeft om na te denken hoe die veilig thuis komt voordat die met zijn of haar dronken kop op de fiets stapt..

Daarom wil ik jullie allen mededelen dat ik vandaag een winnaar ga kiezen van die super vette fiets!

p.s: En zeker dat ik hier een wijze les uit heb gehaald!!

4 opmerkingen:

  1. Neee nog even wachten! Heb het net naar de wereld draaid door gestuurd, die zijn altijd wel in voor een ludieke actie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Serieus?! Wat super vet en sociaal van je!! Ben benieuwd of dat wat oplevert.. Ik wacht nog 1 dagje en dan moet ik denk ik toch echt de hoop opgeven.. :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nee nog niet doen!!! de eigenaar meld zich vast! ik ga het nog een keertje op twitter zetten... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop dat de eigenaar zich nog meld. Goede actie van je!:)

    BeantwoordenVerwijderen