woensdag 23 november 2011

Flyer in de maak en nieuwe fiets paraat

Zo even tussen college door jullie op de hoogte houden.. Ben gister bij TeamAlert geweest en zij gaan mij helpen met mijn zoektocht! Zoals je kunt terugkijken en lzen in mijn vorige bericht. Vandaag zijn de flyers en posters in ontwikkeling die we morgen gaan verspreiden, ben echt nieuwschierig! Ik heb voor die poster ook een foto van de nieuwe fiets gemaakt. Zal ‘m hier even posten, dan kan je zien wat ’t je kan opleveren als je je gegevens achterlaat en me helpt via social media.


VETTE FIETS OFNIET DAN?

2 opmerkingen:

  1. Jammer dat het mijn fiets niet was....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja echt jammer dat het mijn fiets niet was.. Goeie actie man! succes!! en als t niet lukt weet ik nog wel een leuke eigenaar voor deze mooie fiets!

    BeantwoordenVerwijderen