donderdag 24 november 2011

Vandaag is het zover...

De klok slaat en het wekkertje gaat. Vandaag de hele dag op pad om flyers en posters te verspreiden met TeamAlert. Van binnenstad tot omliggende wijken. Op zoek naar de eigenaar van de fiets. Vanavond zelfs de kroegen in en in de rest van de binnenstad flyeren. Ben benieuwd of we nog zuiplappen tegenkomen die net zo dom zijn als ik was en bezopen op de fiets stappen. Daar dan ook gelijk maar even op afstappen en zeggen dat ze beter een taxi kunnen nemen. Ja ja ik wordt nog eens verstandig. Die stomme actie van mij heeft me echt wel wakker geschud.
Nou Muts op, handschoenen aan, redbulletje in de hand, ik ben er helemaal klaar voor! Op naar TeamAlert!

1 opmerking:

  1. Beste,

    Zou jij instaat zijn een interview te houden op RadioAcht.nl hierover ? De eerste volgende uitzending van mij is Dinsdag, dus als de eigenaar nog niet bekend is dan, zou je dan in de uitzending willen komen ?


    Gr.
    dave

    BeantwoordenVerwijderen